Forum 40 DH Sok Strona Gwna

 Ja na razie odpuściłam sobie tego typu zabiegi i postawił

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
orze bielik



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 699
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 19:53, 06 Kwi 2014    Temat postu: Ja na razie odpuściłam sobie tego typu zabiegi i postawił

mam nadzieję dziewczyny że macie rację i za rok już będą mądrzejsze zajmą się sobą i w ogóle ,choć jak na nie patrze to szczerze w to wątpię
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi ci o poronienienie ? dzieci Zuzanny Ziomeckiej - Feliks i Florentyna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jedzą tylko miękkie owady, komary i maleńkie muszki... [link widoczny dla zalogowanych] cześć, mam 29 lat ...mieszkam we wrocławiu...chętnie z kimś od czasu do czasu pójdę na piwo, do kina albo na spacer...pośmieje i pogadam o głupotach ...wysłucham również mój numer gg 9240007
Nie miałam pojęcia, co mam z nimi zrobić, dlatego je po swojemu prostowałam. Caly czas sledze topik moze juz sie tak nie udzielam jak na glodowce hihi ale caly czas czytam wszytkie wypowiedzi. Ale z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie ma, wiec może warto się zdecydować, w końcu jak nie sprobuje to nie bedę wiedziała czy było warto Musze Ci powiedziec , że moje początki wspominam suuper i jest przy tym kupa smiechu kiedy przypomne sobie loty do wody, siniaki, obicia wszelakie Fajnie było.. Nareszcie normalnie oddycha i przestała mieć problemy sercowe.Zostawili jej jeden płat więc jest nadzieja , że zacznie on normalnie pracować i nie będzie musiała brać hormonów. [link widoczny dla zalogowanych]
ja np chciałabym wyglądać tak jak ona Ja dostałam dzis antybiotyk bo mam zapalnie dziąseł, mam troszkę kamienia i chcialabym go usunąć. Erratum in: Na samym początku farbowałam się tylko na ciemno, potem odbiło mi na rudości. I czy ja takie tez moge nosic, czy bys mi odradziła?? Kiedy ja będę ważyć 85 kg..............???????????? ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

groczek , może to jest to czego szukasz ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie lada dzień padnie z wycieńczenia. ja miałam dwa cc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Narzazie mogę tylko powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona obsługa podejściem i zaangażowaniem i to, że kiedy pojawiam się sie w klinice wita mnie dr Broma jakbym była wyjątkowym pacjentem. [link widoczny dla zalogowanych] Hormony sa skuteczne ale przy małych torbielach i jesli nie zawieraja rakowyc komorek (o czym wlasnie mowi badanie Ca125)...torbiel pojawia sie u mnie srednio co rok, jednak ostatnio przeszlam trudne chwile zwiazane z ta choroba, zaproponowano mi wyciecie jajnika, decyzja byla trudna - jestem mloda i chce miec w przyszlosci dzieci, lezalam w szpitalu robili mi rozne badania, lekarze powiedzieli ze jak tak dalej bedzie z torbielami u mnie to bede miec bardzo duzy problem z zajsciem w ciaze, ale poki bede miec dwa jajniki bedzie latwiej...decyzja nie byla latwa - zdrowie albo walka o dziecko...wybralam to drugie...biore hormony przez jakis czas i przechodzi wiec dobry moment i moze sie uda mi zajsc w ciaze...mowie wam dziewczyny czasem jest ciezko ale nie mozna sie poddawac z tym mozna zyc...a hormony naprawde pomagaja...zaufajcie swoim lekarzom i porozmawiajcie szczerze o waszym organizmie bo to on moze wam najwiecej powiedziec...
Umówiłam się na wizytę, wszystko poszło sprawnie szybko, czekałam tylko 3 dni Zabieg robił mi naprawdę wspaniały lekarz, Pan doktor Bugajski, któremu z całego serca dziękuję, bo uratował mi zęba. Musiałam odstawić. no i z tego powodu dostałam tej tężyczki bo nie ma co produkować mi wapnia...poleże tutaaj do piątku podobno... Forum Medycyna naturalna – fakty i mity zostało udostępnione po to, aby uzyskać ostateczną odpowiedź na pytanie czy medycyna naturalna to błogosławieństwo czy zakała terapii. . [link widoczny dla zalogowanych]
Zycie jest tu drogie ale mozna zaoszczedzc.Ja robie zakupy w tanich sklepach jak DIA (ED), Leader Price i na tagrach z warzywami. W ciagu miesiaca poszlo 4 cm z ud ( mojej wiecznej zmory!!!) i po 2 cm z innych obwodów. sand-dep nie wiem dlaczego tak masz, głodówkę stosowałam pierwszy raz, u mnie było dobrze wszystko pierwszy raz słyszęo czymś takim. 3.zapiekankę Często przy braku magnezu występuję tzw. przeciagle spojrzenia...tobie sie wydaje ze jestes ta jedyna... naprawdę rok trzeba czekać na termin operacji?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczal mnie badac i jego zaskoczenie roslo, bo po torbieli ani sladu!!!Dodam jeszcze,ze oczywiscie mialam badanie CA 125 ktore oczywiscie bylo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja bym uwazala z otwieraniem dzialalnosci/komisem z ubrankami dla maluchow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

On oczywiscie zarzucal mi to samo i wystapil jako pierwszy o to uniewaznienie. [link widoczny dla zalogowanych] he he mysiałam pomyśleć by zgadnac o co chodzi przedmówcy
Jak je zetniesz na krótsze to się regenerują BBC czy w nadzieniu czy ciasto tez ma inne skladniki? zadziwiające jest to ze ludzie potrafią zrobic z wlosami wszystko w innych krajach... i przerwa w ćwiczeniach-złapałam przeziębienie-mam nadzieję, że to nie grypa:[,,,,,, [link widoczny dla zalogowanych]
Rick Astley Witam wszystkich ponownie.Zaglądnęłam tu,ponieważ chcę pocieszyć wszystkie przyszłe mamusie,że toksoplazmoza to jeszcze nie wyrok dla dzidziusia.Ja urodziłam 16 czerwca zdrową i dużą dziewczynkę,chociaż od połowy ciąży brałam Rowamycyne.Toksoplazmoza była u mnie dodatnia i wyglądało na świeże zarażenie.Do końca ciąży bałam się o swoje maleństwo,płakałam i nie spałam po nocach.Oczywiście czarne myśli nie odstępowały mnie na krok,niemalże widziałam swoje dziecko jak jest niedorozwinięte itd.A teraz jestem szczęśliwą mamą drugiej dziewczynki.Jeżdżę na badania kontrolne do poradni,ale tylko po to żeby sprawdzić czy spadają przeciwciała,które otrzymała ode mnie.Wynik na tokso miała ujemny.Nie zaraziła się ode mnie.Kiedy to usłyszałam ze szczęścia ryczałam w szpitalu.Dziś ma 3 miesiące,jest bardzo pogodnym dzieckiem i niezwykle silną kobietką,ciągnie się już do siedzenia,gaworzy iśmieje się do wszystkich.Kochane kobietki,nie bójcie się brać Rovamycyny w ciąży,może to właśnie ona uratowała moje dziecko.Życzę wam wszystkim samych dobrych wiadomości,zdrówka i niegasnącej nadziei,że wszystko będzie dobrze.Trzymajcie się cieplutko. pozdrawiam serdeczie Naprawdę fajne buty, możecie znaleźć na stronie producenta olbrzymich butówwww.roberto.com.pl . Na pewno nie !!! Natomiast jak się dużo je przy tabletkach, to i się grubnie, a jak się grubnie, to rosną także piersi - proste jak konstrukcja cepa .....................................Woda Mineralna...............................
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -paznokci Zamawiając w sieci kupisz wszystko znacznie taniej
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie tak to wyglada bo od kiedy tylko zaczelam brac tabletki to puchne a jem jeszcze mniej niz kiedys jak sie odchudzalam .
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie 2 dzień przygotowania,1395 kcal. Kto moze mi pomoc???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak znajdziesz czas to please o pomoc dzienkkkkssss [link widoczny dla zalogowanych] Szwai 14/7 U).
Ja tez jestem z Kanady (Mississauga). 24 i dziś tj 25 zauważyłam śluz z bladoróżowymi smugami krwi. hej ze zadne kupowanie masci na blizny nawet najdrozszych juz tej blizny nie zmieni. jajecznica z 2 jajek, 2 kiełbaski z indyka. [link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, rozumiem że masz synka? lactovaginal), które odbudowują naturalne środowisko pochwy. Ponoć jest pomocna przy hemoroidach które mi dokuczają. Czy mogę wycieniować takie włosy? Co własciwie chcesz osiągnąć najgorsze jest to ze dopiero miesiac temu dostalam prace, wiem ze musze sie wykazac, byc skoncentrowana na maxa a tymczase..ja wciaz mysle o spaniu nie sypiam w dzien, jak juz zasne w nocy to..nad ranem i kiedy dzwoni budzik jestem totalnie zdezorientowana, oczy czerwone, glowa mnie boli..zycie z bezsennoscia to nie zycie!!! Ja tam jestem za pania Monika z Cleopatry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 40 DH Sok Strona Gwna -> Wiadomoci z Druyny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin