Forum 40 DH Sokˇ│ Strona G│ˇwna

 halo d┼éugo jeszcze??

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
orze│ bielik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 699
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 6:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: halo d┼éugo jeszcze??

sery z├│┼éte, ple┼Ťniowe
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to sama sobie odpowiedzialam na pytanie. b) mam chlopaka od wielu lat a wiadomo co to bedzie jak kazdy bedzie gdzie indziej?
A z Regine \znamy sie\ przeciez od poczatku mego odchudzania i cieszy mnie jak moge porownac moje \osiagi\ z jej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche mnie to kosztowalo, ale to jedyna moja nadzieja bo cellulit ma bardzo zaawansowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
****@----------------@
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ma mnie w Polsce i bardzo trudno zorganizowa─ç mi wszystko jak trzeba. [link widoczny dla zalogowanych] A te inne czarne ( te krotkonogie, ale z grubszymi nozkami i te dlugonogie z malenkim brzuszkiem sa spoko)
W ┼╝yciu tam nie wr├│c─Ö, nawet ┼╝ebym mia┼éa rodzi─ç na ulicy. wiesz co bomba, wydaje mi sie, ze skoro jest to jakis tam zestaw ─çwicze┼ä przez kogo┼Ť specjalnie dobierany to chyba ma znaczenie ze robi sie te ─çwiczenia jedno po drugim a potem te serie powtarza. Ja wa┼╝ne 51,5 kg mam 160 wzrostu i schud┼éam bym tak do 48 kg ;( bo tak┼╝e ┼║le si─Ö czuj─Ö Dzis jestem zdrowa osoba wazaca 57 kilo! za pare dni wyjezdzam zagranice do pracy Sama podjelam taka decyzje, jak najbardziej sama tego chcialam...Tylko nie wiem czemu jakos tak mi przykro?? [link widoczny dla zalogowanych]
Szanowna Pani.... . mam poods┼éaniane szyjki zebow przy jednynkach bejba ty lepiej tego nie robi─ç, bo potem za┼éowa─ç. tam znajdziesz duzo informacji na temat alkoholizmu. Kiedy by┼é czas kiey nie by┼éo klient├│w i podpytywa┼éy┼Ťmy np o mieszanie kolor├│w itp. W sylwestra nagra┼éam sobie \ Zatrute pi├│ro\ , ale dopiro wczoraj go obejrza┼éam , oczywi┼Ťcie g┼é├│wny bohater to pisarz , ale mnie bardzij przyci─ůgn─ů┼é , m┼éody , przystojny ksi─ůdz , kt├│r to zakocha┼é si─Ö w Magdalenie , kiedy ona umar┼éa on abrdzo cierpia┼é i leczy┼é si─Ö w zak┼éadzie dla umys┼éowo chorych , wiem , ┼╝e to tylko fikcja filmowa , ale ona pozwala wierzy─ç , ┼╝e zdarzaj─ů si─Ö spe┼énione uczucia mi─Ödzy ksi─Ödzem a zwyczajn─ů kobiet─ů.
czy po ┼Ťci─ůgni─Öciu koloru u fryzjera b─Öd─Ö mia┼éa sw├│j naturalny kolor?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak mo┼╝na ba─ç si─Ö opinii publicznej???
[link widoczny dla zalogowanych]
ciuchy z H&M s─ů szmatowate, swetry szybko si─Ö mechac─ů, bluzki przecieraj─ů, no, spodnie jeszcze w miar─Ö miar─Ö ale szybko trac─ů kszta┼ét - niestety... ja wzi─Ö┼éam 5 sztuk.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrafi wywołać straszne objawy uboczne , od pecherzow , pokrzywki na ciele, goraczka, porażenie mózgu, autyzm, porażenie nerwowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest moja fasolka.
Krawcowa mo┼╝e przeszy─ç na dwa sposoby.Popro┼Ť aby przeszy┼éa to w taki spos├│b jak by┼é dotychczas.Za zwyczaj jest to tzw.szew bieli┼║niany,zrobienie tego w ten spos├│b zajmie jej wi─Öcej czasu ale dla ciebie efekt wizualny i u┼╝ytkowy bedzie o wiele atrakcyjniejszy.Niestety taki spos├│b zapewne b─Ödzie to troch─Ö wi─Öcej kosztowa─ç ale to kwestia dom├│wienia.Zwr├│─ç uwag─Ö na dob├│r koloru i grubo┼Ťci nici bo to ┼║le dobrane mog─ů oszpeci─ç spodnie.I tak to wygl─ůda.Powodzenia
Da┼éam se dzis w kosc ale przede mn─ů 5 wolnych dni, tylko spacery byle sie nie przemeczac i nie dac wygrac G┼éodowi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze nie poszłam a tymczasem chwilami zaczynam odczuwac mrowienie rowniez w drugiej rece- tych 2 palców i wtedy sie ruszam masuje szyje klade i sie to cofa, natomiast w lewej jest bez zmian-znieczulone jakby- no i ostatnio to mnie ciagle boli kark - przy szyi- że nie moge za dlugo siedziec przy kompie np 3h ciagle - i musze se robic przerwy- wiec pewnie te dretwienie jest od krg szyjnego - bo raz nawet sie przeciaglam tak mocno i wtedy mi zaczely mrowic palce tez w prawej rece- nie wiem czy mi krag cos nie uciska bo wlasnie jak krece szyja to tak ciezko a zwlaszcza w prawo jak sie obracam to lekko mnie cos boli. [link widoczny dla zalogowanych] a żeby wspomnienia zostały na długo - wspólna sesja zdjęciowa -w przebraniach?
Czytam Was troch─Ö ze zdziwieniem, bo nie mia┼éam ┼╝adnych skutk├│w ubocznych. nie wiem czy kto┼Ť z waz widzia┼é ale Akademia Berendowicz i Kublin, zrobi┼éa mega promocj─Ö na szkolenia w grudniu. Kolczyk przeszkadza w seksie okaza┼éo si─Ö, ┼╝e cieniem by┼é prawie 7 cm paj─ůk! ALE TEST ZROBIE JESZCZE BO MAM NADZIEJE ,ZE JEDNAK SA TO OBIAWY CIAZY [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich gor─ůco Chyba dopiero teraz wszystko zaczyna do mnie dochodzi─ç! Widac minimalne znaki jeszce ale rana sie nie saczy i nie ma miesa. Ca┼éy czas mam nadziej─Ö, ┼╝e je┼Ťli si─Ö ich nie pozb─Öd─Ö to chocia┼╝ je nieco wyg┼éadz─Ö. 03.10. Jasiu fajnie opanowa┼é nocnik.Wszystko wo┼éa a Stasiu nadal nic Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1,5 cm szerokosci, a teraz mam cienka kreseczke, ale calkiem mozliwe, ze znowu sie troche rozciagnie, oby nie az tak bardzo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowa mo┼╝e dasz si─Ö skusi─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak takie znieczulenie jest moze byc nie teges,ja potym znieczuleniu przez okolo 4 miesace mialam zdretwialy palec u jednej reki,wydaje mi sie, ze to od tego moglo byc,zawsze jakis nerw moze byc naruszony. J─ů w zasadzie nak┼éada┼éam raz ale da┼éa najlepsze efekty szczeg├│lnie odradzam Ci garniera pisz─ů cuda na nich a g***o daj─ů 2 razy sie przejecha┼éam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nic podobnego

Tzn. [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze raz wielkie dzi─Öki.
Ale ja mam lat 14 Nadzieja ja normalnie dostawałam @ od 28-32 dni po braniu bromergonu ok 9 dni @ dostałam po 38 dniach. nie otwiera sie... Przesypiam cale noce, nie budzac sie z bólu Tak wiec póki co, zostawie to, jak jest. Nauka tak jak wszystko podlega prawom ekonomii i bez sponsorow nie istnieje.Tym bardziej ze zeby zbadac wplywy diety na organizm trzeba przeprowadzic badania na duzej grupie ludzie przez conajmniej 10 lat. [link widoczny dla zalogowanych]
Depeche Mode Personal Jesus witam ! musi si─Ö uda─ç czas na odrzucenie kompleksow i pogon za niemozliwym... jest to Pani Aneta i pracuje w salonie \\\M├│j styl\\\ w katowicach ligocie na ul. ja jeszcze mialam z greckiej literatury Mokot├│w a tak poza tym to dobry salon i nie popsuj─ů Ci na pewno zabiegu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny a Wy jak sie czujecie?
znalaz┼éam info o p.Danusi Banas z Bronowickiej -nie tylko jest dobrym fryzjerem,stylista ,koloryst─ů ale rowniez potrafi naprawic w┼éosy po nieszczesliwie wykonanych zabiegach ,dociac najbardziej trudne w┼éosy,szczeciniaste,krecone(!!!)..a to sztuka

Niech uro┼Ťnie silne i zdrowe!!
[link widoczny dla zalogowanych]
1.spos├│b mojej siostry: A tu niespodzianka- tak si─Ö ciesz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie wychodzę z łóżka niezadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No a ja mam problem , bo tak ..
I jak kto┼Ť si─Ö jeszcze ┼éudzi,┼╝e Jessica ma naturalne piersi to chyba jest po prostu ┼Ťlepy!!!
Zamyka┼éam , otwiera┼éam , wyci─ůga┼éam jedzenie i chowa┼éam - jak ┼Ťwir!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

my┼Ťla┼éam ze spa┼éam na prawej r─Öce , b├│l okropny (cierpni─Öcie, mrowienie itp.) p├│┼Ťci┼éo po 2 godzinach. [link widoczny dla zalogowanych] pieciodniowej, tzn bylam tylko na swiezych sokach owocowo warzywnych i wodzie i schud┼éam 3 kg, cera piekna po prostu jak z okladki czasopism, kosci obojczyka wreszcie ujrza┼éam, bylo ok, ale po skonczeniu zaczelam jesc normalnie, potem juz nienormalnie i wr├│ci┼éy mi kilogramy, wyskoczyly pryszcze i mam wielki brzuch - a i jeszcze jeden minus - mialam duze pelne piersi, schud┼éam to i one, teraz wisza sobie i niemoge na nie patrzec
Wiem, ┼╝e niekt├│rzy wstaj─ů ju┼╝ na drugi dzie┼ä, ale w moim wypadku to by┼éo niemo┼╝liwe, bo tak mnie bola┼éo, ┼╝e musia┼éam jeszcze do niedzieli brac morfin─Ö. Feeee... Chyba nie jest jeszcze za wcze┼Ťnie na planowanie wyjazdu? Przed przewidywanym okresem bola┼é mnie brzuch (rozci─ůganie, rozd─Öcie) i persi, du┼╝o mocniej niz zazwyczaj. Przez 10 walczy┼éem z bliznami potr─ůdzikowymi na plecach, kt├│re zosta┼éy usuniete JEDNYM zabiegiem. [link widoczny dla zalogowanych]
I rzeczywi┼Ťcie dzielnie towarzyszy┼éa mi od 3 w nocy do 16. he he aura i mama blizniakow jednak nie tak samo maja Ty wycieczko masz gorzej bo masz same baby hi ale konkretnie mi chodzilo o to ze macie prawie dorosle corki i mniejsze blizniaki ten preparat kupi┼éam w Poznaniu za ul.D─ůbrowskiego ko┼éo salonu nina dodam jeszcze ┼╝e jak kto┼Ť chc─Ö kupi─ç taki preparat to musi zapyta─ç o paj─ůkbuj Musi byc zgodna z kierunkiem studiow. Faktem jest, ┼╝e nikt kto tego nie do┼Ťwiadczy┼é, nie zrozumie jak mo┼╝na ┼╝y─ç z alko. a wi─Öc : Dzisiaj jestem w pracy, szef zauwa┼╝y┼é ┼╝e schud┼éam, powiedzial, ┼╝e mam przesta─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam podobne objawy ale mam cukrzyc─Ö typu 2 jednak wiek 55 ma swoje prawa ty jeste┼Ť mloda wi─Öc zycze samobrony przed tym dyskomfortem zycia i snu pozdro Zdzislaw
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 40 DH Sokˇ│ Strona G│ˇwna -> WiadomoÂci z Dru┐yny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin